torsdag 25 september 2008

Uppdatering

Det visade sig att jag nästintill plagierat min egen svåger med mitt förra namn på bloggen. Så nu hittade jag på nåt som ingen vettig människa nånsin skulle kalla sin blogg, för att vara på säkra sidan.

Faktum är att jag bara känner till en enda Allan. Förutom Allan i Dalen. Och ingen av dem älskar mig nog något sådär vansinnigt. Fast man vet ju aldrig.

Men det gör inget, för det var lite vitsigt, och lite galet, och lite sött. Och alla tre av dessa beskrivningar tycker jag passar rätt bra in på mig.

4 kommentarer:

Smarta vardagstips sa...

Men känner du inte Allan "Sladd", elektrikern? Fast det kanske var före din tid...

Johanna sa...

Jo. Han är den jag känner förutom Allan i Dalen.

Tror du på allvar att folk faktiskt går runt och heter Allan nu för tiden? Och om det nu mot förmodan vore så... tror du verkligen att JAG skulle umgås med dem? Pshh.

Smarta vardagstips sa...

Allan är nog ett sånt där namn som nyblivna föräldrar snart fastnar för... t.ex har ju nu namn som Sigge och Sixten blivit populära igen, så varför inte Allan?

"Heeej lille Allan, ååå vad man kan vaja söööt, då!"

Johanna sa...

Det skulle enbart vara roligt för att man kunde säga "Hej Faller-Allan" till dem.