söndag 19 oktober 2008

Dagen efter

Jag har nu fått det fullkomligt bekräftat att jag inte längre tål alkohol. Två glas vin räckte för att göra mig alldeles för glad, då började jag dricka folköl. Men det var för sent. Idag mådde jag inte speciellt bra, fast efter ett äpple, te och lite huvudvärkstablett kändes det mycket bättre.

Vi firade Simons födelsedag igår, eftersom vi ska till Jemima och Carl-Henrik nästa helg som egentligen passar bättre att fira på. Men på detta sätt blir han firad flera gånger om, och det är ju roligt.

Vi började gårdagens fest med att spela Cybertown (som Laserdome för de som inte vet), det var roligt. Jag blev 7:a av 30 spelare. Det var dock bara Simon, Slemm, Daniel och jag som kände varann. Men det gick bra att döda folk ändå.

Sen åkte vi hem till Husby, då kom det högvis med folk till. Mycket roligt var det!
Idag tog vi det lugnt av förklarliga skäl, och imorgon ska vi träffa Simons föräldrar som kommer hit och äter lunch.

På måndag ska jag gå och köpa en present till Simon. Men jag tänker inte berätta vad det är. He he.

Inga kommentarer: